Klacht: Busje vol

op 19 december 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Syntus, het is nu al een paar keer gebeurt met de nieuwe dienstregeling dat ik ben blijven staan omdat de bus vol zit. Ik neem de buurtbus van half 8 in Nijbroek dat is lijn 170. Elke keer als ze mij laten staan moet ik met de auto naar school. Wat mij weer geld kost terwijl ik ook een “gratis” over kaart heb omdat ik student ben. Ik vind dit een beetje dubieus. Omdat u geen extra bus bij de nieuwe dienstregeling (want ja die was er wel) hebt aangegeven komen er talloze studenten te laat op school die achteraf wonen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil toch zeker wel die extra bus terug zien 8 januari en toch wel een schadevergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie Hofmeijer