Klacht: Busje rijd door bij Ziekenhuis

op 19 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 15 April wachtend op het busje van 11.09 uur Halte Hoofdingang Slingeland Ziekenhuis .
De bus rijd de rotonde rond en rijd niet naar de Bus Halte bij de Hoofdingang.
Kun je als oudere reizeiger een uur staan wachten.
Dit vind ik een zeer kwalijke zaak, zeker bij een Ziekenhuis, daar kan de bus zelfs wel even een paar minuten wachten op passagiers die slecht ter been zijn.

Ik ben tevreden als de bus netjes bij de bushalte wacht en niet snel doorrijd.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

9 maanden geleden - Hallo Fien, Niet leuk om te lezen dat je hierdoor vertraging hebt afgelopen. Zou je mij nog het lijnnummer door willen geven? Dan stuur ik je klacht door naar de teammanager in de regio zodat dit voorval intern besproken wordt. Onze excuses voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht fien29@zonnet.nl

9 maanden geleden - dit was de bus op 15-04 van 11.09 uur lijn 2

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 06:21 geantwoord

Bedankt voor de toelichting. Je klacht is door mij doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er naar dit voorval gekeken wordt. Doelstelling hiervan is om herhaling van dergelijke voorvallen in de toekomst te voorkomen. We bieden je nogmaals onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva