Klacht: Busje komt niet

Op 27 juni jl een ticket bij de Arke hostess gekocht voor een enkele reis voor 2 personen (20 euro) van Lido di Jesolo naar Venetië met de Azzuraboot op 28 juni om daar ivm de verjaardag van mijn vrouw (werd 50) een speciale dag te vieren. Een bus zou ons om 13.35 uur op komen halen bij een afgesproken plaats. We hebben daar anderhalf uur gewacht maar geen bus dus het bedrijf gebeld maar ja Italië dus siësta. Dus de hostess gebeld en die zei we gaan het uitzoeken of we later terug konden bellen wat we gedaan hebben. Hoe gek ben je en toen kregen we te horen we zoeken het uit maar we kunnen niets doen het enige wat u kunt doen is de bus pakken naar Punta Sabbione en dan de boot naar Venetië. Het was inmiddels 4 uur. De 20 euro konden we terug krijgen. Als we wilden weten hoe het zat moesten we later nog maar eens bellen. Over deze gang van zaken en het niet handelen van de hostess Marin Ozcelik zijn we absoluut niet te spreken. Het gaat niet alleen om het geld maar vooral de speciale dag die ik voor mijn vrouw had georganiseerd is volledig in het water gevallen en hoe valt zoiets te vergoeden.

Buiten het geld terug vinden we dat Arke een gebaar moet maken en in iedergeval contact opnemen met ons. We hebben hier alveel te veel tijd aan besteed en een feestelijke dag verspeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Bakkerpietennormabakker