Klacht: Bushalte

op 12 december 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds connection naar syntus maatschappij is veranderd is mijn bushalte opgeheven (de baander) dus moest ik bij de brand of het duin opstappen. Dit jaar waren ze de weg bij de brand aan het opknappen. Alleen is de bushalte de brand nu ook weggehaald. Dit betekent dat ik dus 10 min moet lopen om bij de bushalte apollovlinder te komen. Deze loop afstand vind ik gewoon te ver om elke keer te lopen. Ook moet ik vaak naar Utrecht en dan neem ik bus 203 die dus langs de brand kwam. Maar nu moet ik dus super ver lopen om mijn bus te kunnen halen. Ook is er bij apollovlinder geen afdakje, dus bij slecht weer ben ik zeiknat. Ik wil graag dat hier iets aan gedaan wordt. Daarbij stel ik voor om een tijdelijke halte te plaatsen bij laan naar emiclaer.

Ik ben pas tevreden als er maatregelen worden genomen. Het is er niet beter op geworden met de nieuwe dienstregeling en het verwijderen van bushalted

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathaljadijkhuizen