Klacht: Buschauffeurs staan te roken

op 24 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik maak het heel regelmatig mee dat de bus eigenlijk al zou moeten vertrekken maar dat de chauffeur nog buiten staat te roken en kletsen. Ik vind het jammer en ongepast dat hierdoor bussen te laat vertrekken en ik en andere mensen te laat op hun bestemming komen. Het ging vandaag over lijn 132 van 12.19 vanaf tilburg.

Ik ben tevreden als de bus op tijd vertrekt en de chauffeurs in hun eigen tijd roken. Prima als ze nog tijd hebben voor de vertrektijd om te roken maar niet terwijl ze eigenlijk al moesten rijden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 24 juli 2017 om 13:38 geantwoord

Beste Roosdepoos,

Niet leuk om te lezen dat de bus te laat is vertrokken omdat de buschauffeur nog stond te roken. Begrijpelijk dat je daar van op kijkt en al helemaal dat je daar van baalt. Ik stuur je klacht intern door naar de betreffende regio zodat de situatie besproken kan worden en er op de punctualiteit van lijn 132 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Roosdepoos