Klacht: Buschauffeur was agresief

xCharell op 08 april 2018 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Om zaterdag avond 7 april 2018, nam ik samen met mijn vrienden de bus naar Almere buiten oostvaarders om 2.52uur. In de bus zat een dronken jongen die was gewoon aan het zitten en een vriend van die jongen vroeg aan een meisje of ze ervoor wilde zorgen dat hij goed thuis kwam. Hierdoor is de bus een minuut eerder vertrokken. De buschauffeur stapte uit en gedroeg zich heel agressief tegen de jongen. Na dat de buschauffeur klaar was met schreeuwen en intimideren, ging hij weer achter het stuur zitten en hij begint de hele bus uit te schelden. Alle mensen in de bus waren er niet van gediend en hebben ook tegen de chauffeur gezegd dat hij even rustig moest doen. Toen werd het erger en begon hij ons allemaal uit te schelden.

Als de buschauffeur mij niet uit gaat schelden en hij er ook even iets over te horen zou krijgen ben ik al tevreden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door