Klacht: Buschauffeur te laat en wilde zijn rit niet doen

op 09 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 9 juni wilden mijn zoon en ik de bus nemen, nr 11 om 19.29 uur van Dordrecht centraal station naar Zwijndrecht halte Develweg. De buschauffeur kwam 10 minuten te laat en weigerde toen te rijden. Hierdoor moest ik bus 12 nemen van 19.59 uur en was ik 3 kwartier later thuis! Hier baalde ik heel erg van!

Gewenste Oplossing:

Ik zou het op prijs stellen als de buschauffeur hierop wordt aangesproken, want dit is geen service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 juni 2016 om 21:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Natasja,

Jammer om te lezen dat je niet met lijn 11 richting Zwijndrecht kon reizen en hierdoor 3 kwartier extra reistijd hebt gehad. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden en dit voorval verder onderzocht kan worden.

Excuses voor het ervaren ongemak. Ik hoop dat je in de toekomst verbetering zult ervaren.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door natasjadenblaauwen@gmail.com