Geboden Oplossing:
Beste Yuki0ickeuchi,
Niet leuk om te lezen dat je vertraging hebt doordat de chauffeur te laat was. Begrijpelijk dat je baalt, vertraging is nooit leuk.
Uiteraard zien wij ook graag dat een chauffeur wissel precies op tijd gebeurd. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Een chauffeur werkt namelijk via een rooster en rijdt op verschillende lijnen. Met name tijdens de spits kan het voorkomen dat een chauffeur vertraging oploopt door bijvoorbeeld drukte op de weg, een omleiding, ongeval etc. Daardoor komt de chauffeur dan iets later aan waardoor hij ook later aan zijn volgende rit kan beginnen. Een chauffeur kan er dus niet altijd iets aan doen als hij later is voor een wissel.
Ik zal je melding intern doorgeven zodat het besproken kan worden in de regio. Hopelijk ervaar je snel verbetering. Excuses voor het ervaren ongemak!
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.
Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Klantenservice Medewerker