Klacht: Buschauffeur rijdt weg

op 04 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Om 11:41 wilde ik de bus van Rotonde Joure – Groningen pakken. Zodat ik optijd aan kom bij mijn college. De bus was optijd, ik moest rennen om hem te kunnen halen. Het was wat druk bij de rotonde, dus hij stond nog bij de bushalte te wachten. Ik kwam aanrennen, en stond voor de deur. De buschauffeur keek mij aan, en reed weg. Wat is het nou voor moeite om even de deur open te laten, misschien 2 auto\’s voor te laten en dan alsnog in te voegen. Dit is misschien een kwestie van 1 minuut. Erg jammer hoe dit moet gaan.

Als de buschauffeur even de deur open had gedaan zodat ik naar binnen kom, en dan wegreed. Dit had makkelijk gekund..

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 mei 2016 om 09:37 geantwoord

Hallo Marieke,

Allereerst onze excuses voor de verlate reactie. Jammer om te lezen dat je vorige week de bus gemist hebt omdat de chauffeur je niet meer in wilde laten stappen. Wat zijn beweegredenen geweest zijn weet ik uiteraard niet. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat dit voorval uitgezocht wordt.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door mariekeedh