Klacht: Buschauffeur rijdt weg als we bij deur staan.

op 15 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vrijdag 15-04-2016 tijd 16.45 uur stopplaats Krispijnseweg bij Mtee in Dordrecht lijndienst bus 5.
We waren bij de bus een Mevrouw stapte in en waarschuwt de buschauffeur dat er nog twee mensen aankomen. Dus lopen nog wat harder. om in te stappen met als resultaat met boven, zie klachtl.

Ik vind het erg dat buschauffeurs dat doen, dat schaadt de naam van Arriva. Buschauffeur op het matje roepen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

11 maanden geleden - Beste, Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Ik wil je bericht graag doorsturen zodat er hoor- en wederhoor toegepast kan worden bij de chauffeur. Kun je me nog vertellen in welke richting je met lijn 5 wilde reizen? Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Heeft op 26 april 2016 om 18:18 geantwoord

Arriva maakt zich van eigen zeggen een eigen oplossing om er van af te komen.
Ik heb Arriva de richting via een e-mail naar jullie toegestuurd, deze was richting Sterrenburg. Daarna heb ik niets meer vernomen.
Dus ik blijf bij mijn standpunt, laat de buschauffeur het boete kleed maar aantrekken.

Met de hartelijke groeten van:

D.P. de Ridder

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 april 2016 om 19:53 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je reactie en toelichting.

Ik heb je klacht intern doorgegeven aan de manager van de desbetreffende chauffeur. Hij zal dit zeker met de chauffeur bespreken. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe.

Tevens geef je aan dat je dit ook via email naar ons hebt toegestuurd. Als je dit via het contactformulier op de website hebt gedaan dan krijg je binnen 15 werkdagen via email een reactie van ons terug.

Excuses voor het ervaren ongemak op vrijdag 15 april.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door dpderidder