Klacht: Buschauffeur rijdt te vroeg weg

op 20 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

IVanochtend stond ik, zoals elke dag, bij de bushalte in Udenhout voor lijn 9 (Tilburg centraal station – Udenhout). Deze bus vertrekt altijd om 7:48, maar dit keer vond de buschauffeur dat ze er om 7:45 al vandoor mocht gaan waardoor ik de bus miste. Ik rende naar de volgende halte waar de bus om 7:50 komt, maar opnieuw vertrok mevrouw om 7:48 waardoor ik ook die bus niet haalde. Ik denk dat iedereen die met de bus reist, weet dat 3 of 2 minuten echt wel een verschil maken. Mijn vader bracht me naar Berkel-Enschot, waar ik toen op de bus stapte en de buschauffeur confronteerde. Ze schreeuwde nou ik ben gewoon steeds op tijd hoor!’ door de hele bus heen op een boze toon. Sorry mevrouw, maar u rijdt overal te vroeg weg.

Ik ben tevreden met een excuses en als de Arriva bussen voortaan op tijd zijn. Ik heb echt bijna nooit problemen met Arriva, de bussen zijn altijd keurig op tijd en wachten tot ze op de juiste tijd weg kunnen rijden. Misschien kan de dame van mijn bus vanochtend daar wat van leren.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 20 mei 2016 om 08:48 geantwoord

Hallo Lara,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te lezen dat het vanochtend niet goed is gegaan met lijn 9. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de teammanager in de regio Tilburg zodat dit voorval nader onderzocht wordt en herhaling wordt voorkomen.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak vanochtend.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door LaraLanslots