Klacht: Buschauffeur rijdt gewoon door!

op 29 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zondag 29mei stonden wij ruim optijd op de bus te wachten.
We waren om 11.00uur gewrriveerd en om 11.08 zou de bus langs komen.
Het ging om de 326 naar Breda vanuit Raamsdonksveer.
We zaten in het bushokje te wachten met onze dochter in de buggy.
We zien de bus aan komen rijden om de hoek vandaan we staan op en de bus rijdt gewoon door.
Hij keek niet eens onze kant op, hij gaf vollop gas ( reed echt veelste snel!) en reed dus weg ondanks dat wij nog stonden te zwaaien.
Uiterst Associaal. Ik snap dat het zondag ofhtend is, en deze beste man wellicht nog met zijn hoofd in zijn bed lag, of te diep in het glaasje heeft gekeken de avond ervoor waardoor hij niet met zijn hoofd bij het werk was. Maar helaas lopen wij nu onse afapraak mis door dit grapje!
De volgende bus kwam gelijk pas een uur later!
Dat red onze dochter niet met haar slaaptijd en dus heeft deze beste man onze dag verpest.
Heel erg fijn dat wij ons daarvoor zo hebben gehaast smorgens!!!

Een gratis dag kaatje voor een andere keer op zondag met man en kind, en dat we dan WEL worden meegenomen door een buschauffeur die wel goe wakker is op zondag.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 mei 2016 om 11:18 geantwoord

Beste Kelly,

Ai, balen zeg dat, ondanks jullie op tijd bij de halte waren toch niet met de bus mee konden. Begrijpelijk dat jullie daar als gezin van balen en dat het niet leuk is dat jullie planning voor de hele dag in duigen is gevallen.

Ik heb je melding intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat deze situatie met de buschauffeur besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Ik hoop dat jullie in de toekomst verbetering zullen ervaren en wel gewoon als gezin met de bus mee kunnen.

^MR
Webcareteam Arriva