Klacht: Buschauffeur rijdt erg gevaarlijk

op 20 mei 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Arriva bus 62 van station Feanwalden naar Kollum de colle op 20 mei 2021 van 15:10 tot 15:25, dit was de eerste keer dat ik echt bang was in de bus. De chauffeur remde amper voor een rotonde en ging vol gas eroverheen. Als hij een keer remde stond hij bijna plat op de rem en schoot iedereen hard naar voren. Ook bumperkleven en overal hard rijden. Ik vind dat de buschauffeur erg onbeschoft reedt en ik voelde me absoluut niet veilig.

Als hier iets aan gedaan wordt en de meneer die op dat moment reedt dit ook te horen krijgt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 mei 2021 om 07:30 geantwoord

Beste robinbergema,

Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren door het rijgedrag van de chauffeur van lijn 62.

Klachten over het rijgedrag van onze medewerkers nemen we uiterst serieus. Je reactie hebben we daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. We passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. We verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats. Het spijt ons dat je deze nare ervaring ervaring had en je niet veilig voelde in de bus. Hiervoor bieden we onze excuses aan.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door robinbergema