Klacht: Buschauffeur rijd onverantwoord

op 20 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Buslijn 2 Breda richting Haagse beemden via Kesteren. Vertrok van Vlaszak om 20:00.
Bus nummer 8164

Buschauffeur zat constant op zijn telefoon, ook tijdens het rijden in een woonwijk. Rijd een bushalte bijna voorbij omdat hij bezig is met zijn telefoon.

Hierdoor voelde ik me onveilig gezien er geen gordels in een bus zitten. Mocht er een ongeluk plaatsvinden heeft dit ernstige gevolgen voor de passagiers t.o.v. In een auto.

- Als de buschauffeur ontslagen word.
- Als er een persoonlijke verontschuldiging komt
- Als de buschauffeur leert om niet op zijn mobiel te zitten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 juli 2017 om 18:59 geantwoord

Beste WDuindam,

Het is niet fijn dat je je onveilig voelde in de bus door het rijgedrag van de chauffeur.

Ik heb de rit bij je omschrijving gevonden en stuur je klacht door naar de teamleider van de buschauffeur. De teammanager bespreekt deze situatie dan met de chauffeur en neemt, indien de teammanager het nodig acht, passende maatregelen. Over de inhoud van deze gesprekken wordt omwille van de privacy van de chauffeur niet gecommuniceerd.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door WDuindam