Klacht: Buschauffeur kwaad wegens bellen

op 27 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20:06 de bus genomen vanaf Heerenveen Busstation. voertuig nummer 8518. Buschauffeur werd kwaad omdat ik werd gebeld en de telefoon opnam. Bij de 3e waarschuwing zou ik de bus moeten verlaten volgens de buschauffeur. is vaker in bussen dat passagiers gewoon zonder problemen mogen en kunnen bellen in de bus. Vindt dit erg vervelend dat dit wordt gezegt, was een belangrijk telefoontje

Gewenste Oplossing:

Als ik een duidelijk antwoord krijg of je mag bellen in de bus

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 juni 2017 om 20:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Spijksma,

Uit jouw reactie begrijp ik dat de buschauffeur je heeft verzocht om de telefoon op te hangen toen je aan het bellen was in de bus.

Je wil graag weten wat de werkwijze nu precies is. Het is zo dat als een chauffeur ergens hinder van ondervindt, of zich niet kan concentreren omdat iemand hardop een telefoongesprek voert, of in ieder geval vindt dat dit zo hard is dat hij er last van ondervindt, hij de passagier mag vragen om het gesprek te beëindigen.

Voor de ene chauffeur is het overlast, voor de ander weer niet. Daarom hebben we als laatste regel in de reisregels staan, volg altijd de instructies van de chauffeur op.

Sorry als je hierdoor je belangrijke telefoongesprek hebt moeten beëindigen.

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Spijksma