Klacht: Buschauffeur duwen

op 11 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik geef rijles. En hoe vervelend rijscholen ook soms kunnen zijn omdat het niet snel genoeg gaat voor sommige mensen. Kan ik er totaal niet bij dat er zelfs agressief word gereden en gereageerd. Ik dacht al alles meegemaakt te hebben. Werd ik me vorige week door een opgeschoten buschauffeur van Arriva geduwd. Hij zat zo dicht op mij dat ik hem bijna letterlijk op mijn achterbank had zitten. De koplampen van de bus waren niet eens meer zichtbaar in de binnespiegel zo dicht.
De leerling had t niet meer. En het mooiste van alles. We reden gewoon door en keurig de snelheid. Maar dat kon onze buschauffeur blijkbaar niet schelen.
Waar kan ik hiervoor een klacht indienen?

Als betreffende buschauffeur aangepakt word. Want ik heb het tijdstip, plaats en kenteken. Dus het kan niet missen!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 juli 2017 om 06:47 geantwoord

Beste Sharive,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren! De veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers staat bij ons op de eerste plaats. Je klacht nemen we dan ook uiterst serieus.

Ik wil je vragen een klacht in te dienen via het contactformulier op onze website: http://bit.ly/2hdBM62. Je kunt via dit formulier alle gegevens invullen zodat wij de juiste rit kunnen achterhalen.

^SM
Webcareteam Arriva.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharive