Klacht: Buschauffeur

op 28 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmiddag om 15:51 in lijn 3 duinbeek in Lelystad. Buschauffeur zeer onvriendelijk tegen een buitenlandse man die gewoon vragen stelde. ‘Ja meneer u weet het toch allemaal beter.’ en vervolgens ‘aso’ fluisteren op het moment dat hij wegging.
Toen we gingen rijden reed deze meneer zeer dicht op een andere auto, en dat de hele tijd. Ik rijd regelmatig met de bus maar heb me nog nooit zo onveilig gevoeld. Ik hou echt niet van klachten indienen, maar vind het echt absurd hoe er met reizigers omgegaan wordt.

Op het moment dat er een klantvriendelijke buschauffeur in de bus rijdt, die er voor zorgt dat je met een veilig en prettig gevoel op je eindbestemming aankomt.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 december 2017 om 17:05 geantwoord

Beste deniseteun,

Wat jammer om te lezen dat jij je vanmiddag onveilig hebt gevoeld. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat dit op basis van hoor en wederhoor met de betreffende buschauffeur besproken kan worden. Wij passen namelijk altijd hoor en wederhoor toe met onze buschauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Excuses voor het ervaren ongemak!

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door deniseteun