Klacht: buschauffeur.

op 25 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

zaterdag 24 juni nam ik samen met mijn dochter de bus naar venlo…lijn83. Het iets over 16.00 uur.
Er zat een man achter het stuur wat gewoon zo onbeschoft was, dat heb ik nooit meegemaakt. Bij het instappen was hij al ongepast tegen mensen….doorlopen, opschieten….Hij was ook angstaanjagend om te zien…… De bus was erg vol….veel mensen moesten staan……Deze chauffeur reed echt onverantwoord hard en hard remmen. Er waren meer mensen in de bus die het er over hadden….gewoon schandalig….met vriendelijke groet…..cmmg van Dijk.

Spreek deze chauffeur aan op zijn gedrag.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste connie van dijk, Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren! Je geeft aan dat je niet tevreden met het (rij)gedrag van de chauffeur. Ik stuur je klacht graag door naar de regio zodat het verder onderzocht kan worden. Graag ontvang ik daarvoor aanvullende informatie. Bij welke halte ben je ingestapt? Met vriendelijke groet, ^SM Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 07 juli 2017 om 14:52 geantwoord

Beste connie van dijk,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door connie van dijk