Klacht: Buschauffeur

op 20 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste arriva,

Ik en 2 vriendinnen komen net van tilburg af en zaten rustig en stil op de lange bank achterin, we zaten rustig muziek te luisteren. Op een gegeven ogenblik wordt de bus gestopt en schreeuwt de busschauffeur dat er niet meer op het stop knopje moet drukken en hij zet de bus uit. Het duurde ongeveer 5 minuten tot dat ik en mijn 2 vriendinnen de schuld krijgen van iets wat we niet gedaan hebben, we zijn toen de bus uitgezet omdat we een tegen woordje hadden. Maar ik vind dit asociaal van de chauffeur dat hij zo tegen ons te keer ging. Ik wil graag dat hij z’n excuses aanbied want die is asociaal gedrag. Het was een marokaanse/ turkse man met zwart haar en een zwarte lange baard.het was rond 18:47 toen wij in oosteind eruit werden gezet. Ik hoop zo snel mogelijk wat te horen.

Groetjes femke van pelt

Ik ben pas tevreden als hij zijn excuses aanbied.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

11 maanden geleden - Beste Femke, Niet leuk om te lezen dat jullie de schuld hebben gekregen van iets wat jullie niet hebben gedaan en de bus zijn uitgezet. Ik kan me voorstellen dat je dit asociaal en niet fijn vindt. Zou je nog aan kunnen geven in welke lijn jullie zaten? Bij welke halte en hoe laat zijn jullie ingestapt? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen geef ik je signalering intern door aan de teamleider van de chauffeur. Wij passen in dit geval altijd hoor en wederhoor toe. De teamleider zal het dan met de desbetreffende chauffeur gaan bespreken. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Femke1234

11 maanden geleden - Beste, We stapte rond 18:20 in tilburg station in, in de 327 naar oosterhout. rond 18:49 werden we eruit gezet in oosteind bij de halte hoogstraat. Groetjes femke

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 06:30 geantwoord

Hallo Femke,

Bedankt voor de toelichting. Je klacht is door mij doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat dit voorval verder onderzocht wordt. In dit soort gevallen wordt altijd hoor- wederhoor toegepast. De teammanager zal dit voorval naar aanleiding van deze melding met de betreffende chauffeur bespreken.

^DK
Webcareteam Arriva