Klacht: Buschaffeur rent zomaar weg

op 30 april 2016 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Beste heer/mevrouw,

Vandaag voor het eerst weer de bus gepakt vanaf de bushalte Bereveld. Daar aangekomen komt de bus 3 a 4 minuten voor tijd en moest het laatste stukje rennen aangezien meneer gewoon doorrijd. Echter ziet de buschffeur er erg jong uit!

Vervolgens stoppen we op de bushalte station Zwijndrecht, en de buschaffeur rent zo weer naar buiten sluit alle deuren en gaat zo de subway in. 10 min later rent meneer terug mensen voor de bus aan het wachten en bij het betalen moet de chaffeur nog alles tevoorschijn toveren. Zowel het bakje met geld en later nog een tijdje de stempel zoeken. Wat een onprofessioneel gedoe!

Wat als er brand uit sloeg en meneer mooi alle deuren dicht heeft gedaan! Dan werd het een mooie boel.

Als een buschaffeur zijn verantwoordelijkheid neemt en er ook naar gedraagd!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 04 mei 2016 om 13:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door FarahJansen