Klacht: Bus weer niet komen opdagen

op 29 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wachtte op de bus die om 6:48 bij bushalte oude baan in Wernhout moest vertrekken, maar de bus kwam helemaal niet opdagen. Dit is nu al de 10 keer dat het gebeurd. Of het is om 6:48 of om 6:28 dat er geen bus wordt gezien. Erg jammer dit want sommige mensen moeten optijd komen dan.

Niks

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 maanden geleden - Beste Jannek, Jammer om te lezen dat de bus van 6:48 uur die in Wernhout bij halte Oude Baan moest vertrekken, niet op is komen dagen. Ik begrijp dat je daar van baalt, helemaal als je aangeeft dat dit wel vaker gebeurd. Om welke buslijn gaat het waar je mee wilt reizen en in welke richting wil je daar mee reizen? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 13 mei 2016 om 12:44 geantwoord

Beste Jannek,

Gevraagde informatie vooralsnog niet gekregen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Jannek18