Klacht: Bus was er niet

op 13 juni 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben gehaast van mijn werk gegaan om de bus van 16.46 aan oosterbracht te halen. Lijn 44. Vanaf 16.43 bij de halte gestaan, maar geen bus. Een bus die maar 1keer per uur langs komt moet zich toch wel enigszins aan de aangegeven tijden houden dacht ik. Nu ben ik een half uur later op bestemming! En heb een kwartier extra moeten lopen maar een andere halte

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bussen zich meer aan de tijden die zijn aangegeven houden of dat de tijden aangepast worden indien dit voor de chauffeurs beter uitkomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris Linneman