Klacht: Bus wacht niet totdat ik zit met mijn krukken

op 10 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 305 vanaf de muntelaar naar oss centraal toe of andersom rijd iedere keer al aan terwijl ik nog op me krukken naar een zitplaats toe loop. Gelukkig heb ik me iedere keer nog net staande weten te houden maar heb wel al meerdere keren last van me blessure hierdoor gehad. Het duurt misschien net 10 seconden wat langer voordat de bus kan aanrijden maar toch wacht geen een bus. De buschauffeurs zien me ook gewoon duidelijk instappen met krukken.

Wanneer de bus gewoon wacht tot dat ik zit en me krukken opzij heb gezet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Goedemorgen, Allereerst onze excuses voor de verlate reactie. Heb je nog een voorbeeld van een datum en tijdstip voor me? Dan kan ik hier gericht melding van maken bij de teammanager in de regio. Daarnaast zal ik een algemene melding maken met daarin de vraag of de chauffeurs hier voortaan beter op willen letten . We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 29 november 2016 om 07:47 geantwoord

Vorige week interne algemene melding gemaakt. Omdat gevraagde informatie vooralsnog ontbreekt, wordt deze klacht afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Jongenopkrukken