Klacht: Bus veel te vroeg vertrokken

op 06 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen do 6 sept. Halte Keiweg Oosterhout
Bus vertrek tijd 7:46
Bus rijd voor mijn neus weg om 7:40

Ik weet dat er zelden iemand om deze tijd daar op de bus stapt maar dat is nog geen reden om 6 minuten te vroeg weg te rijden!!
Met het gevolg dat ik snel iets anders moest regelen en dus te laat
bij mijn dochter ben om op te passen en zij dus te laat op haar werk komt.

Ik werd er deze ochtend niet vrolijk van.
Van de winter ga ik regelmatig met deze bus mee dus ik hoop dat de bus dan wel gewoon op tijd en niet te vroeg komt.

Gewenste Oplossing:

Als de bus gewoon op tijd is of zelfs iets later.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Goedemorgen Wimaco, Dat is niet fijn! Met welke buslijn heb je dit precies ervaren vanochtend? Met vriendelijke groet, Jan Medewerker klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Wimaco

3 maanden geleden - Hallo, Bus 325 keiweg Oosterhout. Dank voor de snelle reactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 06 september 2018 om 17:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wimaco,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Met deze gegevens kunnen wij namelijk de juiste rit erbij zoeken. Wij zullen dit onder de aandacht brengen in de regio zodat dit besproken kan worden. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een bus te vroeg vertrekt! Onze excuses voor het ongemak.

met vriendelijke groet,

Jimmy
Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Wimaco