Klacht: Bus van 06:57 komt niet opdagen!

op 17 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus van 378 naar Utrecht vanuit Gorinchem van 06:57 vervalt nu 5 keer achter elkaar de afgelopen week! Dit is onacceptabel! Er staan heel veel studenten die naar school moeten en mensen die moeten werken. Heb je 20 min gewacht of langer dan krijg je van de buschauffeur te horen dat de bus vol is. Mijn neefje heeft zijn toets hierdoor gemist en mijn werk maakt probleem voor mij. Ik reis al jaren met arriva, maar dit heb ik bijna nog nooit meegemaakt dat de bus van 06:57 niet opkomt dagen, daar reken je op en word je teleurgesteld.
Dit moet opgelost worden! Ten tweede is gevaarlijk dat de bus te vol is je kan je nergens vasthouden! Zo viel er paar mensen in de bus. Dit kan zo niet!

Dit zsm oplossen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 september 2018 om 09:26 geantwoord

Beste Diya Atady,

In je klacht geef je aan dat lijn 378 van 6:57 was komen te vervallen en dat het nu al vijf keer achter elkaar is voorgekomen. Ook geef je aan dat de bus vak te vol is. Ik heb dit gemeld in de regio. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

Jimmy
Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Diyaat