Klacht: Bus uitval

op 05 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In margraten halte Termaar is op 5 augustus de bus 350 van 17.33 niet gekomen. We stonden om 17.25 bij de halte…. om 17.50 zijn we weg gegaan en zagen toen de bus 350 van 17.48 aankomen. Afspraak gemist tafel in het restaurant was vergeven helaas…. hoe kan dit…. was de bus te vroeg en heeft niet gewacht of is de bus zo laat geweest dat de 17.33 de 17.48 is geworden? We moeten toch kunnen rekenen op de aangegeven tijden anders wordt reizen met de bus wel heel lastig!

Als de bus gewoon komt opdagen.. te laat is niet erg ik denk dat 10 min. Moeten wachten wel de Max. moet zijn.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Mario1967, Wat balen dat de bus niet is komen opdagen, maar gezien de datum en het tijdstip is dat logisch. Het is nu 5 augustus 2017, 14.32 uur. De bus 17:33 uur van vandaag is inderdaad nog niet gekomen. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Mario1967

2 weken geleden - Beste Arriva het gaat over vrijdag 4 augustus. Gisteren. Idd staat er 5 augustus dat is fout.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 augustus 2017 om 14:49 geantwoord

Beste Mario1967,

Dank je wel voor je aanvulling. Wat vervelend dat jullie hierdoor jullie tafel kwijt raakten bij het restaurant.

Ik heb voor je in het systeem gekeken en uit het systeem blijkt dat deze bus door technische redenen is uitgevallen. De bus kon niet rijden door deze storing en er was op dat moment geen vervangende bus voorhanden.

Excuses voor het ervaren ongemak en het spijt ons dat hierdoor je etentje in de soep liep.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

^WB
Arriva Webcareteam