Klacht: Bus te vroeg weg

Myrthe heger op 14 mei 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

17.04 zou de bus vertrekken vanuit station hurdegaryp. Ik stap uit de trein. Loop naar de bus al zwaaiend maar deze rijd gewoon door. 1 min te vroeg ook nog. Nu moet ik een uur wachten. Zeer vervelend

Dat de bussen wachten op de trein in zulke kleine dorpjes

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Myrthe, Je geeft aan dat de bus te vroeg vertrokken is. Wat balen om te horen dat dit gebeurd is. We ontvangen graag meer informatie over deze situatie: - Om welke buslijn gaat het hier? - In welke richting wilde je reizen? Met vriendelijke groet, Annie Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Myrthe heger

1 maand geleden - Lijn 20 naar Leeuwarden vanaf Hurdegaryp

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 mei 2022 om 21:53 geantwoord

Beste Myrthe,

Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Begrijpelijk dat je hier niet tevreden over bent en hier melding van maakt. Ik heb je melding intern doorgestuurd naar de betreffende afdeling, zodat zij dit kunnen bespreken met de betreffende chauffeur. Hopelijk heb je de volgende keer een betere ervaring met Arriva, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Annie
Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Myrthe heger