Klacht: Bus te vroeg weg

op 26 mei 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 84 van Gennep naar boxmeer is recht voor mijn neus en 2 minuten te vroeg weg gereden. Ik zat in bus 83 richting nijmwegen (Die zelfs eerder was) en toen we het station opreden reed bus 84 aan. Het gaat om de bus van 13:07 en hij reed 13:05 aan. Dit is al de 100ste keer dat dit me is overkomen. Nu kan ik dus een uur wachten omdat geen enkele andere bussen aansluiten.

Als de bus op hun aangegeven tijd zou vertrekkenen als er ook echt iets aan dit probleem word gedaan. Ik heb al vaker klachten in gediend en toen is verteld dat ik moest aangeven bij de chauffeur als ik moest overstappen maar elke keer als ik dit doe zeggen ze dat ze niets kunnen doen behalve misschien toeteren omdat de andere bus van een ander bedrijf is. Dus er is nog niets opgelost.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 26 mei 2020 om 15:26 geantwoord

Beste MirtheT,

Wij vinden het vervelend te vernemen dat je reis niet naar verwachting is verlopen. Je reactie stuur ik door naar de vestiging zodat zij hier van op de hoogte zijn en kunnen achterhalen wat hier mis gaat.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.
Resh
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MirtheT