Klacht: Bus te vroeg

op 25 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus (lijn 6)zou 08.15 op keurneesterdreef west aankomen, echter komt de 8.10 aan.5 minuten te vroeg. Zie de bus voor mijn ogen wegrijden, weet niet of dit de gang van zaken is bij Arriva

Als de bus op tijd vertrekt, lijkt me
Logisch!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 25 juli 2017 om 08:47 geantwoord

Beste Hassan Boukriche,

Balen dat de bus voor je ogen weg reed. Ik zie dat er twee haltes zijn namelijk Keurmeesterdreef West en ook Oost met de vertrektijden 8:12 en 8:14. Beide haltes zijn geen tijdhaltes dit houdt in dat de vertrektijden bij benadering zijn. Het kan voorkomen dat het rustig is en dan kan het inderdaad gebeuren dat een bus iets eerder bij de halte is. Daarom adviseren we altijd om minimaal 5 minuten van te voren bij de halte te staan. Indien de bus structureel meer dan 5 minuten te vroeg is, horen wij dat graag van je. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

^JK
Webcareteam Arriva