Klacht: Bus te vroeg

op 17 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bus die te laat komt kan ik begrijpen, dat hij 5 minuten te vroeg is echter niet. Wacht dan gewoon even, er rijdt hier wel een bus langs elk kwartier, maar door dit soort geintjes mis ik mijn aansluiting op de trein en kan ik veel langer wachten dan dat kwartier. En daar word ik niet vrolijk van.

Gewenste Oplossing:

Als de bus niet te vroeg komt en als dat wel voorkomt dat de buschauffeur dan wacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 mei 2016 om 18:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Koen,

Bedankt voor je reactie. Begrijpelijk dat je ervan baalt dat de bus 5 minuten te vroeg van de halte is vertrokken. Dit is ook zeker niet de bedoeling.

Ik heb je melding meteen intern doorgegeven aan de desbetreffende vestiging in de regio zodat het uitgezocht kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak van vanmiddag.

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Koen222