Klacht: bus te vol

op 28 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

elke dag 3 kwartier staan naar den bosch en dat is niet fijn terwijl er eerst een extra bus reed maar die rijdt nu ook niet meer.

als er een extra bus komt bij de lijn 121 vanaf andel

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Goedenavond, Begrijpelijk dat je ervan baalt dat je zo lang moet staan in de bus. Echter hebben we naast zitplaatsen ook staanplaatsen. Wij houden de reizigersaantallen in de gaten. Als blijkt dat er niet structureel passagiers bij de haltes achterblijven is het niet nodig om versterkingsbussen in te zetten. Hoe laat pak jij dagelijks lijn 121? En bij welke halte stap je op? En blijven er ook vaak mensen achter bij de haltes die niet meer in de bus passen? Als dat zo is, dan ga ik je signaal intern doorgeven zodat er gekeken kan worden naar een oplossing. Vanaf 11 december krijgen we een nieuwe dienstregeling, wellicht dat deze voor jou beter uitpakt? Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht zalm

1 week geleden - Elke dag laat deze bus mensen in wijk en aalburg en veen staan. Zelf stap ik op in Andel

Arriva

Heeft op 01 december 2016 om 14:41 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je aanvullende informatie. Ik heb zojuist een reactie ontvangen vanuit de regio over lijn 121. Deze luidt: \"Op deze rit rijdt Arriva standaard met een extra bus. De afgelopen dagen is er regelmatig een bus om verschillende oorzaken uitgevallen, onze excuses voor het ongemak. Ook blijkt de bus Veen wel eens over te slaan omdat de bus al vol is. Vanaf 11 december zijn de extra bussen in de ochtendspits onder lijnnummer 621 in de nieuwe dienstregeling 2017 opgenomen. Ook in de middagspits zijn de huidige versterkingen vanaf 's-Hertogenbosch om 15:35 en 16:35 onder lijnnummer 621 als vaste rit in de nieuwe dienstregeling opgenomen.\"

Ik ga er daarom vanuit dat je vanaf 11 december verbetering ervaart.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door zalm