Klacht: Bus te laat of te vroeg . Bij te vroeg rijdt hij ook gewoon door als er nog niemand staat

op 18 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke keer is de bus bij halte A3 te laat of te vroeg !!!! Het gebeurt s ochtends wel eens dat mijn zoon komt aanlopen en de bus te vroeg is, maar ook gewoon doorrijdt !!!!!!! Dat is nog het ergste ! Hij moet toch gewoon wachten tot de aangegeven tijd ? Vanochtend kwam hij om 09.11 ipv 09.04 uur.

Tijd maar vooral wachten bij te vroeg !!!!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Margo, Wat jammer om te lezen dat je zoon dit zo ervaart. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de bus te vroeg vertrekt. Te laat kan soms voorkomen, wij hebben helaas geen invloed op de verkeersdrukte. Heb je ook een voorbeeld van een lijnnummer, datum en tijd dat de bus te vroeg vertrok? Dan kan ik dit namelijk intern doorsturen zodat dit met de chauffeur kan worden kortgesloten. Graag hoor ik nog van je. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Diede911

1 jaar geleden - Vanochtend was de bus weer te vroeg. Mijn zoon kwam nog aanlopen (de chauffeur ziet dit niet) Ik zie het wel want de halte is voor ons huis. De bus moest vertrekken om 09.50 uur A3 De Waard Bleskensgraaf - Sliedrecht en hij rijdt door om 09.48. Ben gelijk in de auto gestapt om mijn zoon naar het station te rijden en daar rijdt de chauffeur ook door en wacht zijn tijd niet af ! Dat kan toch niet ? mvg Margo van Erkelens

Bericht van

1 jaar geleden - Hallo Margo, Bedankt voor de toelichting, kun je mij als laatste nog aangeven om welke buslijn het hier gaat? Dan kan ik je klacht doorzetten naar de regio, zodat er naar de punctualiteit van deze lijn gekeken wordt. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 27 april 2016 om 07:30 geantwoord

Beste Margo,

Bedankt voor het doorgeven van het lijnnummer. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat dit besproken kan worden met de buschauffeur. Op deze manier kan er gekeken worden naar de punctualiteit van lijn 75. Excuses voor het ervaren ongemak. Ik hoop dat jij en je zoon in de toekomst verbetering zullen ervaren.

^MR
Webcareteam Arriva