Klacht: bus te laat

op 16 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste gek worden, Helaas is het niet duidelijk waar de ganzenweide zich bevindt en welke richting je op moet. We rijden landelijk dus als je meer details kan geven zou dat fijn zijn. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht gek worden

9 maanden geleden - ganzenweide in heerlen heide lijn 40 richting hoensbroek station

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste gek worden, Bedankt voor je reactie. Aan de Ganzeweide staan meerdere haltes. Ik ben ervan uit gegaan dat je bij halte Lokerstraat hebt staan wachten. Vanaf deze halte vertrekt de bus om 12:06 maar gaat richting Simpelveld en niet richting Hoensbroek. Deze bus heeft exact volgens dienstregeling gereden. Richting Hoensbroek vertrekt er een lijn 40 richting Hoensbroek om 12:21 richting Hoensbroek station. Deze bus was maar 1 minuut te laat bij de halte. Als je toch bij een andere halte hebt staan wachten dan hoor ik het graag van je. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 21:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste gek worden,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door gek worden