Klacht: Bus te laat

op 13 augustus 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geregeld neem ik op zondag de bus vanuit zeewolde naar Harderwijk. Ik heb dan 5 minuten voordat de trein komt.
Geregeld komt de bus te laat waardoor ik mijn aansluiting mis op de trein.
Het gebeurd ook dat de buschauffeur aan het kletsen raakt met een andere chauffeur en hierdoor dus te laat aankomt op het station.

Gewenste Oplossing:

De tijden van de bus aanpassen/vervroegen zodat er meer ruimte komt voor de aansluiting

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

9292

Heeft op 10 september 2018 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste reiziger,

Sinds kort is 9292 actief op klacht.nl. Daardoor konden wij niet eerder op je melding reageren.
We horen het graag als je melding nog actueel is. Je kunt dan een reactie sturen naar reizigers@9292.nl
Ook is het mogelijk om te reageren via het Twitter en Facebook account van 9292.

Groeten, Marco.

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door JRHoeve