Klacht: Bus te laat

op 26 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb altijd de 115 vanaf oranjeplein naar breda station. Die moet normaal om 08.15 aankomen en dan kan ik precies de trein van 08.20 naar roosendaal pakken. Normaal is die er altijd al veel vroeger. Om 08.08, maar vandaag kwam die pas om 08.19 aan op station waardoor ik mijn trein miste en daardoor te laat op stage ben.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een kleine vergoeding willen en dat de bus voortaan wel optijd is..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 mei 2016 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Renske,

Wat jammer dat je vanochtend ervaren hebt dat de bus pas om 8:19 op het station aan kwam en dat je daardoor de trein naar Roosendaal gemist hebt. Ik begrijp dat je daar van baalt. Helaas kan ik in het systeem niet ontdekken wat de reden is geweest dat de bus vertraging heeft opgelopen. Het kan natuurlijk wel voorkomen dat de bus onderweg hinder heeft van het overige wegverkeer en dat de rit daardoor ietwat vertraging oploopt.

Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst verbetering zult ervaren en de bus weer rond 8:15 op het station zal arriveren.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door OntevredenRenske