Klacht: Bus stop niet

op 20 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik maak nu voor de 4de keer mee dat de bus niet stop terwel we bij de bus halte sta vandaag ook nu kom ik te laat op me werk door dat die bus niet stop

Ik ben tevreden als dit niet meer gebuurt want nu is het de 4de keer

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Stefan, Niet leuk dat je voor de 4e keer ervaart dat de bus niet bij de halte stopt waar jij op wilt stappen. Ik begrijp dat je daar van baalt. Was het voor de buschauffeur duidelijk dat je met de bus mee wilde? Stak je bijvoorbeeld je hand uit? Ik zou graag nog wat meer informatie van je willen ontvangen over welke lijn het gaat. Hoe laat, bij welke halte en in welke richting wilde je vandaag reizen en op de bus stappen maar stopte de bus niet? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 27 mei 2016 om 05:39 geantwoord

\"Niet leuk dat je voor de 4e keer ervaart dat de bus niet bij de halte stopt waar jij op wilt stappen. Ik begrijp dat je daar van baalt. Was het voor de buschauffeur duidelijk dat je met de bus mee wilde? Stak je bijvoorbeeld je hand uit? Ik zou graag nog wat meer informatie van je willen ontvangen over welke lijn het gaat. Hoe laat, bij welke halte en in welke richting wilde je vandaag reizen en op de bus stappen maar stopte de bus niet?\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan4