Klacht: Bus rijdt weg

op 17 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond netjes op tijd te wachten bij de halte van mijn bus. Voor mij stonden nog een aantal mensen. Hun waren allemaal ingestapt, maar op het moment dat ik wilde instappen maakte de buschauffeur de deuren dicht. De buschauffeur keek mij nog aan (dus ik weer zeker dat hij mij gezien heeft. Ik tilde mijn schouders op en maakte een gebaar van waarom laat u mij niet er in? Toch reed hij gewoon weg. Dit vind ik werkelijk schandalig. Nu moet ik minstens een half uur wachten! Ik had een afspraak waar ik nu niet meer op tijd kan zijn.

Als de buschauffeur me gewoon binnen had gelaten. Ik snap echt niet waar dit op slaat.

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 dag geleden - Beste KelseyBiemans,Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met één van onze chauffeurs. Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je niet mee mocht.Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik wel iets meer informatie nodig. Zou je onderstaande nog door kunnen geven? - In welke plaats is dit voorgevallen? - Bij welke halte stond je te wachten? - Met welke lijn wou je reizen? - Wat was de vertrektijd van de bus? - In welke richting wou je reizen?Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht KelseyBiemans

22 uur geleden - De plaats en de halte waar ik stond te wachten was Venlo station halte D. Lijn 83 richting Nijmegen. De vertrek tijd was 15:03. Ik moest in Arcen zijn.Groetjes Kelsey

20 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 mei 2019 om 13:35 geantwoord

Dankjewel voor de aanvullende informatie.
We hebben de ritgegevens erbij gezicht. Deze rit wordt echter niet gereden door Arriva maar door een Breng bus.

Lijn 83 is een gedeelde lijn welke we samen rijden.
Ons advies is dus om je melding bij Breng in te dienen.

Zoë
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door KelseyBiemans