Klacht: Bus rijdt terwijl die nog moest wegrijden vrijwel pal voor mn neus weg

op 30 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kom op station Breda aangelopen, bus 326 vertrekt op tijd, (17.55 uur) had net knipperlicht aangezet maar reed nog NIET, ik steek mn hand uit en mevr. rijdt gewoon weg terwijl ik oogcontact maakte! Vervolgens aan de andere kant van t perron zo nogmaals, maar dat snap ik nog omdat de bus toen al reedt… ik ben de jongste niet en ivm mn gezondheid ben ik hier behoorlijk kwaad over! Lijkt mij dat men toch oets klantvriendelijker mag zijn.

Als de desbetreffende chauffeuse hierop aangesproken word en een waarschuwing krijgt en dit voortaan niet meer doet.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 31 mei 2016 om 05:56 geantwoord

Hallo Karin,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me je frustratie goed voorstellen. Temeer omdat je hierdoor extra reistijd hebt. Wat goed zou kunnen is dat op het moment dat het knipperlicht aan is, er geen mensen meer mogen instappen. Dit is een afspraak, gemaakt uit oogpunt van veiligheid.

Ik heb je klacht echter wel doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat hij dit voorval nader kan onderzoeken en bespreken.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Karinneke