Klacht: Bus rijdt te vroeg weg

op 07 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vorige week woensdag en vandaag (ook een woensdag) is de bus van 15:05 3 minuten te vroeg vertrokken. Hierdoor kom ik telkens te laat op mijn stage, dus dat vind ik erg vervelend. Omdat het dezelfde tijd en dag is, vermoed ik dat het ook dezelfde chauffeur is.

Als de chauffeur hierop wordt aangesproken en voortaan volgens de dienstregeling gaat rijden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Dewiportier, Wat balen dat de bus te vroeg was. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Dewiportier

5 maanden geleden - Beste Wouter, De vertrekhalte was Dordrecht Centrum, de vertrektijd was 15:05, het lijnnummer was 5 richting sterrenburg en mijn eindhalte was Keplerweg. Bedankt!

Arriva

Heeft op 07 februari 2018 om 18:45 geantwoord

Beste Dewiportier,

Dank je wel voor je aanvulling.

Ik stuur een melding hierover door naar de manager.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite nam om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Dewiportier