Klacht: bus rijdt niet

op 11 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus van 6.58 is er nog steeds niet. Kwam er net (7.15) wel 1 op station binnen. Deed zijn Deur niet open en reed weg. Chauffeur’s op perron weten nergens iets van. Daarnaast hebben ze ook geen behoefte om informatie in te winnen. Enkel antwoord met “is niet mijn probleem “.
Erg klant onvriendelijk.

Als ik informatie krijg een mijn bus op tijd rijd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Lieske, In je klacht geef je aan dat de bus van 6:58 niet is op komen dagen en je op het station door onze chauffeurs niet werd geholpen. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Excuses voor het ervaren ongemak van vanmorgen. Om er intern een melding van te maken heb ik iets meer gegevens nodig. In welke plaats stond je te wachten en welke lijn is er niet geweest? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door aan de desbetreffende vestiging zodat het verder uitgezocht kan worden. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 11 mei 2016 om 19:26 geantwoord

Hoi Lieske,

Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat het voor jou een gewoonte is.

Ik heb geprobeerd om te achterhalen waarom de bus niet is geweest. Helaas kan ik hier geen reden voor vinden in ons systeem. Ik heb je klacht dan ook intern doorgegeven aan de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht.

Ik ga ervan uit dat het niet weer voorkomt. Nogmaals excuses voor het ongemak!

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door lieskenovo