Klacht: Bus rijdt halte voorbij

op 18 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In Alphen aan den Rijn is een tijdelijke draailus met haltes bij de Castellumstraat. Bus 183 richting Leiden rijdt langs de draailus rechtdoor ipv de Arriva borden van de draailus te volgen

Chauffeurs in Leiden informeren over de route wijziging

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 augustus 2017 om 17:35 geantwoord

Beste Mw v.d. Hoogt,

Niet leuk om te lezen dat de bus niet de juiste route rijdt. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Alle chauffeurs horen op de hoogte te zijn van deze omleiding.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio waar het verder opgepakt zal worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Hopelijk ervaar je snel verbetering.

^LH
Arriva Webcareteam

Heeft op 18 augustus 2017 om 20:35 geantwoord

Naast een goede oplossing van het probleem te weten het juist en tijdig informeren van alle buschauffeurs op de lijn 183 Leiden-Alphen aan den Rijn verwacht ik ook een tegemoetkoming in de extra gemaakte reiskosten en de extra reistijd van 3 keer een half uur.

Reactie van de melder van de klacht Mw v.d. Hoogt

1 maand geleden - Graag de klacht verder verwerken

Reactie van de melder van de klacht Mw v.d. Hoogt

1 maand geleden - Graag afdoende oplossing gedurende de periode van de tijd er lijken halte draailus Castellumstraat en een tegemoetkoming voor de tijd en extra reiskosten.

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Mw v.d. Hoogt, Ik heb je klacht doorgegeven in de regio waar het verder opgepakt en besproken zal worden met chauffeurs. Een andere oplossing kan ik je helaas niet meteen bieden. Wij geven de klachten door in de regio. Daar worden klachten verder afgehandeld. Hopelijk ervaar je snel verbetering. Een vergoeding vragen is mogelijk door een restitutieverzoek in te dienen via het contactformulier op onze website https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm. Nogmaals excuses. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/ Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Mw v.d. Hoogt