Klacht: Bus rijdt halte Graaf van Roggenweg voorbij.

op 24 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmiddag wilde ik de bus 401 van Utrecht naar Breda nemen, maar ondankt het feit dat ik ruim optijd op de juiste plaats klaar stond (Was er vanaf 14.28, de bus vertrok pas om 14.32) en mijn hand opstak, reed de buschauffeur de halte gewoon voorbij. Was toen gedwongen om de trein te nemen naar huis, wat langer duurt en erg vervelend is.

Als de buschauffeur in kwestie hierop wordt aangesproken en als beloofd wordt beter op te letten of mensen mee willen. Aan mijn geval kan niets meer veranderd worden, maar het is wel erg vervelend.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 mei 2016 om 05:29 geantwoord

Hallo Flora,

Wat balen dat je hierdoor gistermiddag vertraging hebt opgelopen! Ik maak melding van dit voorval bij de teammanager in de regio zodat dit nader onderzocht wordt en met de desbetreffende chauffeur besproken wordt. Doel van deze melding is om herhaling van dergelijke voorvallen in de toekomst te voorkomen.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak gistermiddag.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door floraruijters