Klacht: bus rijdt door ondanks opsteken hand

op 11 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag stond ik om 17:25 samen met nog een vrouw te wachten op bus 183 van leiden naar alphen aan den rijn bij de halte alrijne ziekenhuis leiderdorp. Wij steken beiden onze hand uit en de bus rijdt gewoon door. Deze bus komt 1 keer in het uur.

Als dit nooit meer gebeurd en dat de chaffeuse ( volgens mij was het een vrouwelijke chauffeur )hier op aangesproken wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 augustus 2017 om 18:04 geantwoord

Beste Denice97,

Wij begrijpen uit jouw reactie dat de bus de halte voorbij is gereden waar jij en nog een aantal reizigers stonden te wachten. Dit is vervelend en wij bieden
je hiervoor onze excuses aan.

Het voorbij rijden van een halte kan verschillende oorzaken hebben. Er was bijvoorbeeld geen plaats meer in de bus of de chauffeur heeft jullie niet bij de halte opgemerkt.

Jouw reactie sturen wij door naar de vestiging, waar deze verder wordt uitgezocht. Als blijkt dat het de fout van de chauffeur is, dan wordt hij of zij hierop aangesproken. Als de bus vol was, volgen wij de komende periode deze rit op dit tijdstip om vast te stellen of er een aanpassing moet plaatsvinden in de dienstregeling. Indien nodig wordt er een extra bus ingezet.

Wij danken je ten slotte voor jouw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

^SH
Webcare Arriva