Klacht: Bus rijdt door

op 05 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste,

Ik stond om 20.09u bij de bushalte op station Oudenbosch te wachten op de bus 311 richting Breda. (Waar deze nu langs rijdt vanwege een omleiding in Oudenbosch) Deze kwam en reed me gewoon straal voorbij terwijl ik helemaal aan straat klaar stond om in te stappen. Ik heb zelfs nog met beide armen staan zwaaien toen hij gewoon vol gas voorbij reed. Dit stelt me ontzettend teleur, aangezien ik ergens op tijd wou zijn in Breda en nu weer een heel UUR moet wachten, omdat die buschauffeur niet op zat te letten.

Mvg, Raphaelle Dirven

Ik mag hopen dat ze de volgende keer wel opletten en mensen niet in de regen een uur laten wachten op de volgende bus.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 augustus 2017 om 21:27 geantwoord

Beste R.Dirven,

Dat is niet fijn om te lezen! In je klacht geef je aan dat je met beide armen zwaaide om te laten zien dat je mee wilde. De bus reed echter door zonder te stoppen.

Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je vervolgens een uur moet wachten op de volgende bus. Je reactie heb ik daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs.

Onze excuses voor het ervaren ongemak!

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door R.Dirven