Klacht: Bus rijdt door.

op 27 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goede middag,
In dordrecht op de staart zou er een bushalte zijn bij bob auto was. Wij netjes wachten. Rijdt hij door. Dat was de bus 2 over half 5 op donderdag27 juli. Mijn collega en ik vinden dit niet zo fijn want wij missen de trein. En de chauffeur schudden zijn hoofd met en wees naar verder op. Ruim 7 min verder lopen. Wij missen onze aansluiten en moeten dan niet heel wachten op volgende maar de aansluiten op centraal missen we dan. Daar door zijn wij 40min later thuis..

Ik vind het zeker niet netjes van jullie en ik hoop eigelijk een goede reden te hebben. En wil vragen of jullie een duidelijk bord neer zetten.
En eigenlijk op zijn mist ons een gratis bak koffie aan bieden ofzo.

Groeten Emma

Als er duidelijk bord komt te staan.want die staat er niet.
En als jullie wat kunnen doe om de pijn te verzachten dan graag.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Efvdweijde7788, Wat balen dat de bus niet is gestopt en dat jullie de aansluiting hebben gemist. Excuses daarvoor. Het is me nog niet echt duidelijk om welke bus het gaat. Heb je voor mij bushalte, vertrekhalte, eindhalte en vertrektijd? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Efvdweijde7788

2 maanden geleden - Lijn 4 vanaf de staart naar dordrecht centraal het was donderdag 27 juli en het was om 5 over half 5 ongeveer.

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Efvdweijde7788, Heb je voor mij je vertrekhalte? De Staart is geen halte van lijn 4. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Efvdweijde7788

2 maanden geleden - Plein 1940 1945 dat is nu bob carwash Omdat de weg opsta. Maar er staat geen duidelijk bord maar op internet staat het.

Arriva

Heeft op 28 juli 2017 om 21:22 geantwoord

Beste Efvdweijde7788,

Dank je wel. Ik had verkeerd gekeken in de dienstregeling.

Ik zal je klacht doorzetten naar de regio, zodat dit met de chauffeur besproken wordt en zodat er gekeken kan worden naar een duidelijk bord bij deze halte.

Een gratis kop koffie kunnen wij alleen regelen als je bij ons langskomt bij het hoofdkantoor in Heerenveen. Als je een eventuele vergoeding wilt, kun je daarvoor een claim indienen via de link onderaan dit bericht.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

^WB
Arriva Webcareteam

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Efvdweijde7788, Ik heb reactie ontvangen op je klacht en de situatie zit iets anders in elkaar. Het is niet dat de chauffeur niet wou stoppen, maar hij mag daar niet stoppen. Sinds vorig weekend (22/23 Juli) is de verkeers situatie gewijzigd op de Merwedestraat. Men rijdt nu het over de Zuid baan die inmiddels gereed is en de Noord baan is afgesloten voor verkeer. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt over het halteren onze buslijnen. I.v.m. veiligheid en doorstroming is er voor gekozen om onze bussen nooit op de rijbaan te laten stoppen maar alleen in een daarvoor ingerichte halte kom. Dus de chauffeurs mogen niet meer stoppen/halteren op de rijbaan. En een haltekom kon niet gemaakt worden bij halte plein 40-45 omdat er anders geen ruimte meer overbleef voor het werkvak. Daarom is de halte Plein 1940-195 ook per maandag 24 juli geheel vervallen. Dit is door mijn collega o.a. kenbaar gemaakt op de halte zelf. D.m.v. de bekende witte zakken over het haltebord en als extra nog een zak met informatie in de Abri. Halverwege de week zijn de eigendommen van Arriva veiliggesteld , en de haltepaal plus bord opgeruimd. Dit omdat de werklieden al bijna zover waren om alles te ruimen. Aan het einde van de week is ook de Abri weg gehaald. Ter hoogte van Bob’s carwash nooit een halte is geweest, en ook nooit sprake van een tijdelijke halte geweest. De dichtstbijzijnde reguliere halte is de halte Kerkeplaat op iets minder als 300 meter richting de N3. Naast de halte Kerkeplaat heb je alleen nog de halte Alblasstraat (t.h.v. de Jumbo) en halte Parklaan (th.v. de Prins Hendrikbrug) Hopelijk is het nu duidelijk. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Efvdweijde7788