Klacht: Bus rijdt alweer door

op 03 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb vaker meegemaakt dat de bussen van arriva doorrijden ookal sta ik te wachten om in te stappen.
Helaas was dit weer het geval. Ik stond op het station in den bosch een half uur te wachten op bus 140 en wat ik zie is dat de bus achter een bus via lijn D wegrijdt, terwijl er op de borden duidelijk ‘bus 140 lijn E’ staat aangegeven. Nu moet ik weer een uur wachten op de volgende bus aangezien er maar 1 bus om het uur naar mijn bestemming rijdt.

Ik ben pas tevreden als ik een duidelijke verbetering zie in het laten instappen van passagiers. Vooral door een bus als 140, aangezien die maar 1 keer om het uur rijdt. En als er op de borden de informatie dat weergeven wordt klopt, wat namelijk de basis is die moet kloppen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Beterebussengraag, Ai! Niet leuk om te lezen dat je niet met lijn 140 mee kon reizen. Begrijplijk dat je daar van baalt! Begrijp ik uit je bericht dat de bus achter een andere bus op perron D is gestopt en vertrokken? Zo ja, kun je aangeven hoe laat je met de bus wilde reizen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Beterebussengraag

4 maanden geleden - Ja dat klopt! Het was de bus die om 11.03 in den bosch zou moeten zijn.

Arriva

Heeft op 06 augustus 2017 om 23:06 geantwoord

Beste Beterebussengraag,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb je klacht doorgegeven in de regio waar het verder wordt opgepakt en uitgezocht. Ik hoop dat je snel verbetering gaat merken.

Excuses voor het ervaren ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Beterebussengraag