Klacht: Bus rijden te vroeg weg

op 19 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ga elke dag met de bus en normaal gaat het altijd goed maar in de zomervakantie is het overal natuurlijk wat rustiger, met reizigers en op de weg. Waardoor de bussen eerder op hun halte aankomen, maar ze wachten niet tot de officiële vertrektijd… vannochtend wilde ik de bus van 7.15 uur nemen, ik was zelf al aan de late kant dus naar de bushalte toe gerend, bus kwam aanrijden ik nog zwaaien maar hij zag me denk ik niet. Maar hij had daar nog 2 minuten moeten wachten, erg vervelend voor mij want ik kom nu te laat op m’n werk terwijl er klanten opstaan die dus moeten wachten op mij. (En ik nam al een bus eerder ivm de werkzaamheden van het openbaar vervoer in de zomerperiode)

De bussen moeten wachten bij de bushalte tot hun officiële vertrektijd. (Normaal ben ik altijd optijd, maar dit gebeurd dus veel vaker)

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 augustus 2017 om 09:15 geantwoord

Beste Evielise1995,

Jammer om te lezen dat de bus te vroeg vertrok waardoor je te laat op je werk was. Heb het gemeld in de regio. Excuses voor het ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^JK
Arriva Webcareteam