Klacht: Bus rijd snachts door zonder te stoppen.

op 22 augustus 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

In de nacht van zaterdag 12 op zondag 13 augustus wou ik met de nachtbus naar huis. Ik stond te wachten en zie de bus de bocht om komen om 02.30. Ik zwaaien maar de chauffeur reed gewoon door en ik zag hem vervolgens bij halte de kei wel stoppen. Ik was stomverbaasd maar ook vooral kwaad.De volgende bus zou pas na een uur komen dus besloot ik een taxi te bellen en een klacht in te dienen bij synthus. Ze zouden de betreffende chauffeur op het matje roepen maar de extra kosten die ik had gemaakt voor een taxi konden ze niet vergoeden omdat er om 03.30 nog een bus reed. Ze verwachten dus dat ikmidden in de nacht alleen bij een verlaten bushalte ga staan wachten in de hoop dat de volgende wel stopt. Belachelijk en asociaal.

Ik ben pas tevreden als ze de taxikosten vergoeden en excuses aanbieden, ik vind dit werkelijk onbegrijpelijk dat dit zomaar kan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chevy35vd