Klacht: Bus rijd niet langs de bushalte

op 11 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Betreft: Lijn 55 Gulpen -Heerlen
Halte: Bernadusplein Ubachsberg
Tijd: 9.24 uur

Ik stond bij de bushalte en de bus was al telaat. Ik stond maar te wachten en te wachten, zie ik de bus opeens via de kerkstraat rijden en dus niet langs de bushalte.

Ik heb er geen problemen mee als de bus te laat is, maar rij dan wel alsjeblieft langs de haltes waar je moet stoppen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 juli 2017 om 11:28 geantwoord

Beste Galaxy,

Jeetje wat rot dat de bus te laat was en ook nog niet langs de halte is gereden.

Wij hebben alles voor je nagekeken en kunnen geen reden achterhalen waarom de bus lijn 55 de halte Ubachsberg, Bernadusplein heeft overgeslagen. Wij gaan je melding doorzetten naar de verantwoordelijke manager om dit met de chauffeur te bespreken. Dit vindt plaats op basis van hoor en wederhoor.

Onze excuses voor het ongemak.

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Galaxyx