Klacht: Bus rijd door rood

op 02 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Brabant liner 401 2 augustus paar minuten voor half 9 in de avond: staat voor het stoplicht te wachten op het jaarbeursplein. je hebt daar twee stoplichten, waar de bus vertrek maar het gaat om de het tweede stoplicht dan staat de bus pal naast het NH te wachten. Liep een voetganger iets voor mij en ik wilde ook oversteken maar de bus tutters kei en kei hard en vertrok met harde snelheid Met een gefrustreerde gezette kale buschauffeur met donkere bril. Andere voetganger die iets voor mij liep moest hard versnellen om maar de overkant te komen. Bij mij reed hij vlak voor mij neus nadat ik 1 stap op de weg zetten. Hij keek niet op of om ik scheuwde nog het is groen! Hij kan dat ook duidelijk zien op de plek waar hij stond te wachten voordat hij vertrok , als hij naar recht kijkt ziet hij een groen licht voor voetgangers En hij heeft dan door zijn rode licht gereden Wellicht zicht problemen, laat je ogen checken!!! Ik ben naar voetganger voor mij gerent , zij was erg geschrokken!!! Wat een idioot!!!! en dan zo assiocaal hard wegrijden waardoor wij beide geschept konden worden , en dat keu en kei hard toeteren Schrikt je dood! wat een verknipte gast

Laat zijn ogen testen, gevaarlijk!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Arriva is afgesloten door de melder van de klacht.

Heeft op 02 augustus 2017 om 21:44 geantwoord

Snelle reactie, voor mij het belangrijkste dat er met deze meneer hartig gesproken gaat worden Buslijn tijd en omschrijving van meneer moet dit te achterhalen zijn Bedankt verder

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Sylvie, Dat is zeker te achterhalen en dat gaat aan de hand van de door jou gegeven details ook zeker lukken. Geen dank, dat is ons werk ;-) . Jij bedankt voor het melden. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 20:15 geantwoord

Beste Sylvie Kaat,

Bij controle van openstaande klachten zie ik dat er vanuit ons al een oplossing is gekomen door de klacht door te sturen naar de regio zodat deze besproken kan worden. Daarom sluit ik deze nu nog openstaande klacht af.

^MR
Webcareteam Arriva